kereta?

hahaha.bile cakap pasal kreta nie nak katekan majoriti lelaki suke pada pengubah suaian kreta.tak kira la kreta tu jenis apa sekali pun.ini adalah satu hobi bagi lelaki yang sukekan kreta.aku juga tergolong dalam golongan yang menjadikan pengubahsuaian kreta sebagai hobi.tapi tak dapat aku nak modified sebab kreta aku skrg ni bukan atas nama aku.kreta ayah aku belikan.haha.tak dapatla aku nak buat ikut suke ati aku kat kreta tu.terpaksalah aku klua sebijik kreta sendiri bile da keje nanti.korang nak tau kreta ape yang aku idamkan?lihat gambar2 bawah ni.





















2 comments:

effanaz said...

wow !

gempak laa kereta idaman .

kalaw tercapai hajat tuu ,

mesti salu hang out ngan sys yatiee an ?

ryte ?

^.^

THEmasyam said...

hehe..
betul tue effa..
^_^
tapi yang mungkin termampu nak beli satria neo je kowt..
hehe..
tue pown da kire gempak gak tue..
sokong buatan malaysia!
haha