OH ROBOROVSKI!


buat mase ni aku ade 5 ekor hamster jenis ROBOROVSKI.actually dlu aku beli 4 ekor.2jantan 2betine.pastu pulak sekor jantan mati sebab berebut betine ngn jantan lagi satu.hehe.maklumla ade due betine kn?yang jantan sekor nie plak taknak ngalah.nak due2 gak.ish2.camtuela kerenah hamster aku.da byak kali hamster aku tu lahirkan anak.tapi mati je keje.pening2.aku kot yang tak pandai jadi bidan dorang.haha.sampaila sekarang.macam aku cakap tinggal 5 ekor je.aku ingat nak wat bisnes jual hamster.aunty petshop tue pon da tnye aku "kalau u mau jual u jual sama aunty la".aku pon cakap ok je.haha.aunty tue baik ngn aku.korang yang ade binatang kat umah nie kalaw nak beli barang2 binatang datangla kat petshop equine park k?dekat ngan jusco equine je.tak jauh.(saje tolong aunty tue promote kedai die).lagi pun aunty tue da banyak tolong aku.ha.kalau korang rase nak beli hamster nie cakapla kat aku.kalau da sampai masenye aku akan start jual.mungkin harganye dalam RM15 each(promote nie!)

3 comments:

Hayatty Darul said...

tak nak beli.
bagi free nak lah.
huhu.

murah jugak RM15 jer.
kalau kat luar, mau2 RM30.
kat mid jer dah RM48.
huhu.

Ahmad Nabil said...

hehe..bisnes sayang..kalau mahal takde orang nak eli kang..hehe..

Anonymous said...

ada jual lg ke hamster???tgh cri ni..tp nk yg jinak sb nk lepaskn bila de kt umah