keluarga

keluarga aku

AYAH
aku rindukan kasih sayang dari seorang insan yang bernama AYAH.mungkin dlu aku kehilangan semua itu.tapi tidak lagi sekarang.ayah dah berubah.ayah kembali seperti dlu.ayah.terima kasih kerana kerana kembali dan beri kasih sayang pada ibu,abil,dan adik2.abil sayang ayah.
IBU
insan yang bernama ibu.ibu aku seorang yang tabah.tabah menghadapi segalanya.aku banyak menyakiti hati ibu.aku hancurkan harapan ibu tuk lihat aku berjaya.maaf ibu kerana hancurkan harapan ibu.ibu.doakan abil berjaya dimasa hadapan.abil akan usaha tuk hadiahkan kejayaan hidup abil tuk ibu.abil sayang ibu.
ADIK KAMIL
mil.tahun ni kamu amik PMR dik.abg doakan kamu berjaya dalam PMR kamu.jgn terlalu leka dalam hidup kamu.abg taknak kamu menyesal seperti abg.belajarlah selagi kamu masih hidup.isikan lah hidup kamu penuh dengan ilmu.abg sayang kamu mil.
ADIK ATIRAH
ati.kamu da besar dik.abg teringat masa kamu kecik.sekarang kamu sekolah kat asrama.kadang2 abg rindu kamu dik.abg nak jadi abg yang terbaik tuk adk2 abg.belajar rajin2 ye?abg sayang kamu ati.
ADIK FATIHAH
nama adk aku yang ni fatihah.tapi aku panggil dia dedebab.dlu kecik comel je.bila da besa dedebab skit.hehe.adk aku yang sorang nie paling manja ngn aku.kalau aku duduk sorang2 mesti dia datang cium pipi dan peluk aku.aku selalu seloroh ngan dia.ajar dia silat dan macam2 lagi.abg sayang iha tau dedebab.
hargailah keluarga korang selagi keluarga korang ada.kerana keluarga tiada ganti didunia.mana tau esok lusa salah sorang dari orang2 yang korang sayang ni pergi.dapat korang lihat senyuman dorang?dapat korang dengar gelak tawa dorang?
fikirkanlah kawan2

8 comments:

effanaz said...

abg da berubah ke ?
urm .
hope abg sukses dalam life ok ?
:))
amin!!

LOVezza said...

yesh,
sayangilah keluarga anda.
kerana keluarga tiada gantinya.
:)

iceburn said...

thanks for being followers for my blog~
teruskan melawati ArnabKiut Blog untuk berkongsi maklumat pasal arnab~

www.arnabkiut.blogspot.com

THEmasyam said...

-effa-
berubah?
mybe.
tnye ur sys la.
die yang tau kesemuanye.
^_^
kalau da die kate berubah alhamdulillah

Fa[iez] said...

abg yg pnyayang...
bgs!!!

THEmasyam said...

-faiez-
penyayang ke?
^_^
mungkin.
alhamdulillah

hasanah said...

lorhh
igtkn dh kawen...

THEmasyam said...

-hasanah-
ha?
da kawin?
merepek je la die nie..
^_^
taun nie 18..