balas tag yatie!

5 tabiat buruk di zaman persekolahan?
1. suke ponteng class mase cikgu ade dan takde xD
2. suke tdo mase cikgu mengajar xD
3. suke lawan cakap cikgu xD
4. suke g toilet buang air dan kemaskan diri xD
5. ponteng sekolah lalu pagar belakang tandas lelaki xD



5 subjek kegemaran anda dan kenapa?
1. pend.seni visual-haha..sebab senang and dapat A mase SPM dalam pendidikan seni xD


3 subjek yang anda tidak suka dan kenapa?
1.semua subject tak suke sebab membosankan kecuali seni xD


Apa yang menarik pada kamu?
1. muke aku kot sebab ramai orang kate aku cute/baby face(orang kate bukan aku tau) :)
2. aku akan dahulukan orang2 yang aku sayang dari diri aku sendiri(aku tak penting diri)
3. cintakan haiwan(itu mmg sifat aku)
4. pendengar yang baik(kalau tak caye tanye kawan aku frederick mase dia ade problem dulu)
5. aku suke ape saje yang berkaitan dengan seni photogrphy,editing,music,lukisan(senang cite aku mmg berseni lah) :)



Anda tidak boleh hidup tanpa?
1. orang2 yang aku sayang(ayah,ibu,adik2,dan siDIA) :)
2. handset kot sebab nak contact yang tersayang senang :)
3. duit?munkin aku boley hidup tanpa duit sebab duit boleh dicari(kasih sayang dari yang tersayang tiada ganti)
4. makan dan minuman la(kalau takde mati la manusia)hahaha xD
5. internet(sebab boring tahap max kalau takde internet! xP



Setiap malam sebelum tidur ape yang anda perlukan?
1. aku perlukan 5 bantal tuk tido(2 tuk kepale,1 tuk peluk,1 tuk peluk kat kaki,dan lagi satu kat belakang badan bile aku tidor mengereng) xD
2. mesti ade selimut sebab adk aki yang keik suke sangat bukak aircond(sejuk beb)
3. tutup lampu(sebab aku tak selesa kalau bukak lampu.rimas)
4. tgok discovery channel dlu sebelum tdo(tambah ilmu pengetahuan)
5. kene buang air kecik(kalau tak terjage tengah malam sebab sejuk)hahahha xD


HABIS SUDAH x)

6 comments:

Hayatty Darul said...

nie macam nak same ngan ezza.
hehe.
open lah bende lain.

pape pown bab pakai bantal banyak, sah2 anda ini seorang yang perlukan orang lain.
huhu.
senang cite, bukan independent.
jangan marah.
:P

Ahmad Nabil said...

hehe..
asyam tak tiru..
cume jujur pada diri sendiri..
mmg itu diri asyam..
kehkehkeh..
asyam mmg kene ade bantal banyakla sayang..
takley tido tanpa bantal banyak..
hahaha..

Anonymous said...

huh !
parah laa sapa kawen ngan abg .
XD
manyak kua an modal la kalaw camnie .
beli bantal je .
nakal gak an abg time skol .
ish2 !
nasib baik sys yatiee sayang kat abg an .

^.^

Ahmad Nabil said...

haha..
mmg nakal pown mase kat sekolah.
tapi bestnye sebab ketua displin(cikgu nora)mase tue tak amik tindakan sangat sebab cikgu nora tue kawan my mum..
sebab tue record kurang skit berbanding pelajar nakal yang lain..
kehkehkeh..

bantal?
hahaha..mmg suke bantal banyak..
takley tido sebab macam tak rase ade orang peluk..
sebab tu gune bantal banyak..
hahhaa..

HafizahZ said...

huhu..
tgk discovery channel?
idea hebat!

Ahmad Nabil said...

-eija-
a ar.
sebelum tido mesti tgok discovery channel.
hehe..
kalau tak takley tido.
sbb discovery channel best!
^_^